Regulamin

 

Regulamin sklepu internetowego VARIMEX TRADE

 

W sklepie internetowym firmy VARIMEX TRADE ANNA KORPIK dostępnym pod adresem: www.varimextrade.pl dokładamy wszelkich starań żeby dokonywane zakupy były satysfakcjonujące i bezpieczne. Sklep działa w oparciu o obowiązujące przepisy prawa oraz z poszanowaniem dobrych obyczajów w obrocie gospodarczym, w szczególności mając na względzie standardy e-commerce w przedmiocie jakości towarów oraz obsługi transakcji.

 

  1. Definicje regulaminowe

                                                                                                 

  1. Użyte w niniejszym regulaminie pojęcia oznaczają:

KODEKS CYWILNY – ustawa Kodeks Cywilny z dn. 23 kwietnia 1964. (Dz.U. Nr 16, poz 93 ze zm.)

REGULAMIN – niniejszy regulamin

SKLEP – sklep internetowy dostępny pod adresem www.varimextrade.pl

SPRZEDAWCA – firma VARIMEXTRADE ANNA KORPIK, z siedzibą w Piasecznie, ul.Julianowska 42/223, NIP 951-109-30-88,

KLIENT – osoba fizyczna posiadająca pełną zdolność do czynności prawnych, a w wypadkach przewidzianych przez przepisy powszechnie obowiązujące także osoba fizyczna posiadająca ograniczoną zdolność do czynności prawnych, osoba prawna oraz jednostka organizacyjna nie posiadająca osobowości prawnej, której ustawa przyznaje zdolność prawną, nabywająca produkty za pośrednictwem sklepu internetowego www.varimextrade.pl

STRONY – obie strony umowy tj. Sprzedawca i Klient

ZAMÓWIENIE – oświadczenie woli klienta zmierzające bezpośrednio do zawarcia umowy sprzedaży towaru i określające istotne jej warunki

UŻYTKOWNIK – każdy podmiot korzystający ze sklepu internetowego

KONTO – indywidualny panel administracyjny użytkownika dostępny po dokonaniu rejestracji i zalogowaniu w sklepie internetowym www.varimextrade.pl, oznaczony loginem i hasłem, służący do zawierania umów sprzedaży

REJESTRACJA – jednorazowa czynność, polegająca na utworzeniu przez klienta konta, dokonana za pomocą formularza rejestracyjnego dostępnego na stronie internetowej sklepu

UMOWA SPRZEDAŻY - umowa sprzedaży towaru zawarta pomiędzy sprzedawcą a klientem za pośrednictwem sklepu internetowego

TOWAR – każdy przedmiot sprzedawany za pośrednictwem sklepu internetowego

II Postanowienia wstępne regulaminu

 

  1. Klient może korzystać ze sklepu za pośrednictwem urządzeń komunikujących się z Internetem (komputer, tablet, telefon, laptop), z wykorzystaniem przeglądarki internetowej.
  2. Umowa sprzedaży pomiędzy sprzedawcą a klientem zawierana jest w języku polskim zgodnie z obowiązującymi przepisami polskiego prawa.
  3. Właścicielem oraz administratorem sklepu internetowego dostępnego pod adresem www.varimextrade.pl jest firma VARIMEX TRADE ANNA KORPIK, z siedzibą w Piasecznie ul.Julianowska 42/223 , NIP 951-109-30-88, wpisana do CEIDG (Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej)
  4. Regulamin określa zasady korzystania przez Użytkowników ze sklepu internetowego www.sklep.varimextrade.com.pl, sposób składania zamówień oraz ich realizację, prawo odstąpienia od umowy, zwroty zakupionych produktów, a także tryb postępowania reklamacyjnego.
  5. Przedmiotem działalności sklepu internetowego www.varimextrade.pl jest sprzedaż detaliczna i hurtowa produktów oferowanych przez firmę VARIMEX TRADE ANNA KORPIK za pośrednictwem sieci Internet.
  6. W sprawach nieuregulowanych niniejszym regulaminem zastosowanie mają właściwe przepisy prawa obowiązujące na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, w szczególności ustawy z dnia 23 kwietnia 1964 roku - Kodeks Cywilny (Dz. U. nr 16, poz. 93 ze zm.), ustawy z dnia 30 maja 2014 roku o prawach konsumenta, ustawy z dnia 27 lipca 2002 roku o szczególnych warunkach sprzedaży konsumenckiej oraz o zmianie Kodeksu Cywilnego (Dz. U. nr 141, poz. 1176 ze zm.), ustawy z dnia 2 marca 2000 roku o ochronie niektórych praw konsumentów oraz odpowiedzialności za szkodę wyrządzoną przez produkt niebezpieczny (Dz. U. nr 22, poz. 271 ze zm.) oraz ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 roku o ochronie danych osobowych (tekst jedn.: Dz. U. z 2002 r. nr 101, poz. 926 ze zm.)

III Rejestracja w sklepie internetowym

 

  1. Rejestracja w sklepie internetowym www.varimextrade.pl jest dobrowolna i bezpłatna.
  2. W celu dokonania rejestracji w sklepie Użytkownik powinien wypełnić formularz rejestracji znajdujący się na stronie internetowej sklepu. W celu realizacji zamówienia użytkownik powinien podać następujące dane:
  3. Login w postaci adresu e-mail wraz z hasłem,
  4. Imię,
  5. Nazwisko / Nazwę firmy
  6. Adres,
  7. Miejscowość wraz kodem pocztowym
  8. NIP firmy
  9. Telefon,
  10. W przypadku gdy dane użytkownika wymagane podczas procesu rejestracji ulegną zmianie, użytkownik proszony jest o dokonanie ich aktualizacji.
  11. W sytuacji, gdy dane użytkownika wymagane podczas procesu rejestracji ulegną zmianie po rozpoczęciu realizacji zamówienia, użytkownik proszony jest do dokonania ich aktualizacji i telefonicznym poinformowaniu o tym sklepu.

 

IV Procedura zakupu produktów  – zawarcie umowy sprzedaży

 

  1. Klient ma możliwość dokonywania zakupu produktów 24 godziny na dobę, 7 dni w tygodniu, 365 dni w roku.
  2. Wszelkie informacje o produktach podane na stronie internetowej sklepu www.varimextrade.pl, w szczególności ich parametry techniczne, opisy oraz ceny nie stanowią oferty, a są zaproszeniem do zawarcia umowy, w rozumieniu art. 71 Kodeksu Cywilnego.
  3. Zakup produktu następuje poprzez kliknięcie przycisku Zamów znajdującego się na stronie produktu.
  4. Rejestracja i założenia konta nie jest warunkiem koniecznym do dokonania zakupu w sklepie. Klient może również zakupić produkt bez zakładania konta, telefonicznie lub poprzez wysłanie wiadomości e-mail. W przypadku zamówień składanych telefonicznie lub poprzez wysłanie wiadomości e-mail, Klient powinien podać sprzedawcy dane konieczne do realizacji zamówienia.
  5. W celu zakupu produktu Klient powinien wejść na stronę internetową sklepu, dodać do wirtualnego „koszyka” towar, który zamierza kupić. Dodanie towaru do „koszyka” nie jest równoznaczne ze złożeniem zamówienia. Produkty mogą być dodawane lub usuwane z „koszyka”.
  6. „Koszyk” umożliwia Klientowi zarządzanie zamawianymi produktami oraz przeliczanie wartości zamówienia. 
  7. Aby sfinalizować zakup należy dodać do „koszyka” wybrane przez siebie produkty, określić rodzaj wysyłki i metodę płatności i postępować zgodnie z podanymi wskazówkami. Na podany przez Klienta adres e-mail zostanie automatycznie wysłana wiadomość z informacjami w zakresie złożonego zamówienia.
  8. Zakupiony towar dostarczony zostanie na adres wskazany przez Klienta firmą kurierską.

 

V Zapłata ceny

 

  1. Wszystkie ceny widoczne na stronie sklepu internetowego podane są w złotych polskich i są cenami brutto, zawierającymi podatek od towarów i usług (VAT) w wysokości wynikającej z odrębnych przepisów. Koszty dostawy towaru do klienta podane są oddzielnie.
  2. Sklep umożliwia klientowi następujące formy płatności:
  3. Płatność gotówką lub kartą płatniczą przy odbiorze towaru za pobraniem,
  4. Płatności bezgotówkowe kartami płatniczymi VISA, MASTERCARD lub blikiem, płatności online za pośrednictwem systemu : Shoper płatności Przelewy 24 (PayPro S.A.).
  5. Klient dokonuje zakupu towaru oraz zamówienia usługi według cen oraz wysokości kosztów dostawy obowiązujących w chwili złożenia zamówienia. Wysokość kosztów dostawy uzależniona jest od sposobu dostawy wybranego przez klienta.

 

VI Realizacja dostawy towaru

 

  1. Wysyłka towaru w przypadku płatności za pobraniem jest realizowana zgodnie z podanym terminem dostawy. W innych przypadkach jest realizowania po zaksięgowaniu wpłaty na koncie Sprzedawcy. 
  2. Dostawa następuje na adres wskazany przez Klienta w zamówieniu za pośrednictwem firmy kurierskiej. Po uprzednim uzgodnieniu przez Sprzedawcę i Klienta terminu, możliwy jest również odbiór osobisty w siedzibie Sprzedawcy.
  3. Jeżeli Sprzedawca nie może zrealizować umowy sprzedaży z tego powodu, że towar nie jest dostępny, to po uzgodnieniu z Klientem, niezwłocznie, najpóźniej w terminie 14 dni od zawarcia umowy, zwróci całą otrzymaną od niego sumę pieniędzy.
  4. Jeżeli Sprzedawca nie może zrealizować umowy sprzedaży zamówionego towaru przez Klienta z powodu przejściowego braku towaru, Sprzedawca może za zgodą Klienta wysłać Klientowi inny podobny produkt tej samej jakości i przeznaczeniu oraz za tę samą cenę.
  5. Zaleca się, aby Klient, będący jednocześnie Konsumentem w rozumieniu art. 221 Kodeksu Cywilnego, w miarę możliwości dokonał sprawdzenia stanu towaru po dostarczeniu przesyłki i w przypadku uszkodzenia towaru w obecności kuriera realizującego dostawę spisał protokół szkody. Sprawdzenie przesyłki ułatwi i przyspieszy dochodzenie ewentualnych roszczeń od podmiotu odpowiedzialnego w przypadku mechanicznego uszkodzenia przesyłki powstałego w trakcie transportu. W takich sytuacjach zaleca się, aby Klient skontaktował się w miarę możliwości w jak najszybszym czasie ze Sprzedawcą telefonicznie: 601- 803- 984 lub 22 702-06-13 bądź na adres e-mail: korpiktrade@interia.pl.
  6. Klient, który nie jest Konsumentem w rozumieniu art.221 Kodeksu Cywilnego, jest zobowiązany do sprawdzenia stanu towaru po dostarczeniu przesyłki w obecności przedstawiciela podmiotu realizującego dostawę. W przypadku stwierdzenia uszkodzeń mechanicznych przesyłki powstałych w trakcie transportu Klient powinien spisać protokół szkody i niezwłocznie skontaktować się ze Sprzedawcą telefonicznie: 601- 803- 984 lub 22 702-06-13 bądź na adres e-mail: korpiktrade@interia.pl.

 

VII Odstąpienie od umowy – zwroty towarów

 

  1. Klient będący jednocześnie Konsumentem, który zawarł umowę na odległość, może od niej odstąpić bez podania przyczyny, składając stosowne oświadczenie w terminie 14 dni od dnia doręczenia mu przedmiotu umowy według ogólnych zasad wynikających z przepisów dotyczących zawierania umów na odległość. Do zachowania tego terminu wystarczy wysłanie oświadczenia przed jego upływem. Oświadczenie można wysłać drogą elektroniczną na adres korpiktrade@interia.pl bądź też listownie na adres: VARIMEX TRADE ANNA KORPIK, Piaseczno, ul.Julianowska 42/223.
  2. W razie odstąpienia od umowy, umowa jest uważana za niezawartą, a Konsument jest zwolniony ze wszelkich zobowiązań. Zwrot wpłaconych pieniędzy powinien nastąpić niezwłocznie, nie później jednak niż w terminie czternastu dni.
  3. Zaleca się, aby Konsument dołączył kopię dowodu zakupu towaru (paragon/faktura VAT). Załączenie dowodu zakupu przyśpieszy i usprawni procedurę zwrotu należności.
  4. Zwracany towar Konsument powinien odesłać na adres: VARIMEX TRADE ANNA KORPIK, Piaseczno, ul. Julianowska 42/223.
  5. Zwrot towaru jest możliwy pod warunkiem, że towar nie był użytkowany i nie nosi żadnych śladów użytkowania.
  6. W przypadku odstąpienia od umowy Konsument ponosi koszty wysyłki towaru do sprzedawcy.

 

VIII Procedura składania reklamacji

 

  1. W przypadku umów zawieranych z Klientami będącymi jednocześnie Konsumentami w rozumieniu art. 221 Kodeksu Cywilnego, Sprzedawca odpowiada za niezgodność towaru z umową w przypadku jej stwierdzenia przez Klienta przed upływem 2 lat od dnia dostawy. Klient obowiązany jest do zawiadomienia sprzedawcy mailem lub listownie o stwierdzonej niezgodności towaru z umową w terminie 14 dni od dnia stwierdzenia takiej niezgodności.
  2. Sprzedawca w ciągu 14 dni ustosunkuje się do reklamacji towaru zgłoszonej przez Klienta i powiadomi go o sposobie dalszego postępowania.
  3. W celu ułatwienia procesu reklamacyjnego, w miarę możliwości, Klient proszony jest o przesłanie zdjęć i dokładnego opisu niezgodnego z umową towaru oraz dołączenie kopii dowodu zakupu.
  4. W przypadku rozpatrzenia reklamacji na korzyść Klienta, sprzedawca doprowadzi towar do stanu zgodnego z umową zgodnie z żądaniem Klienta poprzez naprawę lub wymianę na nowy. Jeśli wymiana lub naprawa narażałaby klienta na znaczne niedogodności sprzedawca, zgodnie z żądaniem klienta, obniży cenę lub zwróci – na skutek odstąpienia przez klienta od umowy – pełną należność za reklamowany produkt w ciągu 14 dni.
  5. W przypadku umów zawieranych z klientami nie będącymi jednocześnie konsumentami w rozumieniu art. 221 Kodeksu Cywilnego, na podstawie art. 558 § 1 Kodeksu Cywilnego, odpowiedzialność sprzedawcy z tytułu rękojmi jest wyłączona.
  6. W przypadku towaru objętego gwarancją producenta Klient może reklamować produkt posiadający wady:
  7. korzystając z uprawnień wynikających z udzielonej gwarancji. Klient powinien zgłosić się do Sprzedawcy, który przekaże towar wraz z reklamacją klienta producentowi. Zaleca się, aby Klient w celu realizacji swoich uprawnień wynikających z gwarancji dołączył dowód zakupu towaru. Załączenie dowodu zakupu przyśpieszy i usprawni procedurę reklamacyjną.
  8. korzystając z uprawnień przysługujących Klientowi będącemu jednocześnie Konsumentem w rozumieniu art. 221 Kodeksu Cywilnego wobec sprzedawcy w związku z niezgodnością towaru z umową.

 IX Gwarancja

Towary sprzedawane za pośrednictwem sklepu internetowego objęte są 24 miesięczną gwarancją udzieloną przez producenta bądź importera. W przypadku dokonania zakupu na firmę gwarancja wynosi 12 miesięcy od dnia zakupu.

X Postanowienia końcowe

 

  1. Zmiana treści niniejszego regulaminu może nastąpić po uprzednim poinformowaniu użytkowników o zakresie przewidywanych zmian nie później niż w terminie 14 dni przed dniem ich wejścia w życie.
  2. Zamówienia złożone w trakcie obowiązywania poprzedniej wersji regulaminu będą realizowane zgodnie z jego postanowieniami. Jeżeli użytkownik nie zgadza się na wprowadzenie zmian w regulaminie może usunąć swoje konto.
  3. Ewentualne spory powstałe pomiędzy Sprzedawcą a Klientem, który jest konsumentem w rozumieniu art.221 Kodeksu Cywilnego, rozstrzygane będą przez Sąd Powszechny właściwy zgodnie z przepisami Kodeksu Postępowania Cywilnego.
  4. Ewentualne spory powstałe pomiędzy Sprzedawcą a Klientem, który nie jest konsumentem w rozumieniu art.221 Kodeksu Cywilnego, rozstrzygane będą przez Sąd Powszechny właściwy ze względu na siedzibę sklepu.
  5. Klienci sklepu mogą kontaktować się ze Sprzedawcą w następujący sposób:
  6. telefonicznie : 601 803 984 lub 22 702 06 13
  7. drogą e-mail: korpiktrade@interia.pl
  8. pisemnie na adres: VARIMEX TRADE ANNA KORPIK, Piaseczno, ul. Julianowska 42/223.
  9. Klienci mogą uzyskać dostęp do niniejszego regulaminu w każdym czasie za pośrednictwem linku zamieszczonego na stronie głównej sklepu.
  10. Niniejszy regulamin obowiązuje od dnia 01.08.2024 roku.

 

 

 

 

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl