Zwroty i reklamacje

Odstąpienie od umowy - zwrot towarów

 

  1. Klient będący jednocześnie Konsumentem, który zawarł umowę na odległość, może od niej odstąpić bez podania przyczyny, składając stosowne oświadczenie w terminie 14 dni od dnia doręczenia mu przedmiotu umowy według ogólnych zasad wynikających z przepisów dotyczących zawierania umów na odległość. Do zachowania tego terminu wystarczy wysłanie oświadczenia przed jego upływem. Oświadczenie można wysłać drogą elektroniczną na adres korpiktrade@interia.pl bądź też listownie na adres: VARIMEX TRADE ANNA KORPIK, Piaseczno, ul.Julianowska 42/223.
  2. W razie odstąpienia od umowy, umowa jest uważana za niezawartą, a Konsument jest zwolniony ze wszelkich zobowiązań. Zwrot wpłaconych pieniędzy powinien nastąpić niezwłocznie, nie później jednak niż w terminie czternastu dni.
  3. Zaleca się, aby Konsument dołączył kopię dowodu zakupu towaru (paragon/faktura VAT). Załączenie dowodu zakupu przyśpieszy i usprawni procedurę zwrotu należności.
  4. Zwracany towar Konsument powinien odesłać na adres: VARIMEX TRADE ANNA KORPIK, Piaseczno, ul. Julianowska 42/223.
  5. Zwrot towaru jest możliwy pod warunkiem, że towar nie był użytkowany i nie nosi żadnych śladów użytkowania.
  6. W przypadku odstąpienia od umowy Konsument ponosi koszty wysyłki towaru do sprzedawcy.

 

Procedura składania reklamacji

 

  1. W przypadku umów zawieranych z Klientami będącymi jednocześnie Konsumentami w rozumieniu art. 221 Kodeksu Cywilnego, Sprzedawca odpowiada za niezgodność towaru z umową w przypadku jej stwierdzenia przez Klienta przed upływem 2 lat od dnia dostawy. Klient obowiązany jest do zawiadomienia sprzedawcy mailem lub listownie o stwierdzonej niezgodności towaru z umową w terminie 14 dni od dnia stwierdzenia takiej niezgodności.
  2. Sprzedawca w ciągu 14 dni ustosunkuje się do reklamacji towaru zgłoszonej przez Klienta i powiadomi go o sposobie dalszego postępowania.
  3. W celu ułatwienia procesu reklamacyjnego, w miarę możliwości, Klient proszony jest o przesłanie zdjęć i dokładnego opisu niezgodnego z umową towaru oraz dołączenie kopii dowodu zakupu.
  4. W przypadku rozpatrzenia reklamacji na korzyść Klienta, sprzedawca doprowadzi towar do stanu zgodnego z umową zgodnie z żądaniem Klienta poprzez naprawę lub wymianę na nowy. Jeśli wymiana lub naprawa narażałaby klienta na znaczne niedogodności sprzedawca, zgodnie z żądaniem klienta, obniży cenę lub zwróci – na skutek odstąpienia przez klienta od umowy – pełną należność za reklamowany produkt w ciągu 14 dni.
  5. W przypadku umów zawieranych z klientami nie będącymi jednocześnie konsumentami w rozumieniu art. 221 Kodeksu Cywilnego, na podstawie art. 558 § 1 Kodeksu Cywilnego, odpowiedzialność sprzedawcy z tytułu rękojmi jest wyłączona.
  6. W przypadku towaru objętego gwarancją producenta Klient może reklamować produkt posiadający wady:
  7. korzystając z uprawnień wynikających z udzielonej gwarancji. Klient powinien zgłosić się do Sprzedawcy, który przekaże towar wraz z reklamacją klienta producentowi. Zaleca się, aby Klient w celu realizacji swoich uprawnień wynikających z gwarancji dołączył dowód zakupu towaru. Załączenie dowodu zakupu przyśpieszy i usprawni procedurę reklamacyjną.
  8. korzystając z uprawnień przysługujących Klientowi będącemu jednocześnie Konsumentem w rozumieniu art. 221 Kodeksu Cywilnego wobec sprzedawcy w związku z niezgodnością towaru z umową.

 

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl